fredag 23 februari 2018

Sommarkänsla!

Här hemma går vi fortfarande i väntans tider....
Vår lilla kille har inte velat kika ut än...

Kom på att jag ju aldrig la upp några bilder i somras från vår semester uppe i Gryt....
Så här kommer en bildkavalkad :-)
Bättre sent än aldrig :-)
Plus att det ger en liten sommarkänsla nu såhär i vintertider :-)

På skogspromenad....
Meeko hittade en "liten" pinne :-)

Faraon!

Gäsp..... Tröttsam du är matte...!


Utsikten på en av våra morgonpromenader :-)

Alltid lika intressant när husse och hussefar har varit ute och
tagit upp näten och fått fångst av flundror!

Framförallt Ramses tycker att fisken är högst intressant :-)

"Jag kommer ner och hjälper till!"


I år blev det dessutom lite bad för pojkarna :-)

Meeko var sådär road när han gjorde en felbedömning och kastade sig ut
dit han inte bottnade och blev tvungen att faktiskt simma lite :-)
Ramses tyckte det var lite väl onödigt att ge sig för långt ut :-)

Bättre att stå här inne :-)



Mattes försök att ta lite fina bilder på bryggan med den vackra
skärgården som bakgrund gav inte alltid det resultatet jag hoppades på :-)

Men ibland lyckas man :-)



Va? Kallade du matte??

Okej då, jag kommer väl då...

Såhär då matte?!

Och så lite bus i gräset :-)


Och bus med kompisen Olle :-)

Var tvungen att ta med denna bilden!
Jag tycker den är SÅ SÖT!!
Typiskt aussie-bild :-)


Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar