lördag 17 augusti 2013

Fortsättningsdebut..

Imorgon smäller det!
Det är dags för debut i fortsättningsklassen i rallylydnaden...!
Strax innan lunchtid bär det av mot Eslöv innan samlingen kl 13....
Blev en del anmälda, tror det var typ 25 stycken....
Tyvärr fick i startnummer 21..... :-/
Personligen föredrar jag att starta någonstans i början så man slipper gå och vänta så länge på sin tur (och hinna bli ännu mer nervös hihi).
Men, men.
Jag ljuger om jag säger att jag inte är lite smått nervös....
Jag hoppas att Meeko kan ha liite mer fokus direkt från starten och inte kolla efter allt annat, nu när det är utan koppel som gäller...!

Har precis varit ute och kört det sista (tror jag...) träningspasset innan tävlingen...
När vi tränar så är han laddad till tusen och högst fokuserad så får hoppas han tar med lite av det på tävlingen också ;-)
Hur det än går imorgon så lär Meeko garanterat ha roligt :-))

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar