söndag 28 juli 2013

Åter till verkligheten....

Jaha, länge sen senast IGEN..!!
Den enklaste förklaringen till detta är att jag inte längre har en laptop framför mig på soffbordet hihi..
Att vi sen har flyttat till hus för dryga 1 1/2 månad sen och att vi jobbar i full fräs med att få ordning på allt har ju nog inget med saken att göra heller ;-)
Dessutom är det slut på semestern, tyvärr, och det var åter till arbetet förra måndagen...
För matte då vill säga...
Meeko han har fortfarande semester :-)
Vi har så rent ut sagt satans varmt på våningen på jobb, mellan 30-40 grader, så jag vill inte Meeko ska behöva vara i den bastun hela dagarna...
Då har han det bättre hemma hos brorsan :-)

På tal om annat så börjar det snart dra ihop sig för lite nya rallytävlingar :-)
Tänkte jag skulle anmäla oss till Eslöv och Helsingborg nu...
Dock vet jag inte riktigt vilken klass jag ska anmäla oss till.....!
Nybörjar eller fortsättning.....?
Vi har börjat köra in momenten i fortsättningen, utom åttan, men nån tid att åka och träna på en klubb har vi ju inte haft sista tiden...
Har bara blivit träning i trädgården...
Så frågan är om man ska ta nybörjar ett tag till så vi hinner träna mer på fortsättningen och så lillkillen får lite mer tävlingserfarenhet, eller om vi bara ska chansa och köra på i fortsättning så får det gå som det går....
Även om busen skulle springa en solosväng inne på banan.... :-)
Hmmm...
Ja ja, jag lär har bestämt mig imorgon för då går anmälningstiden till Eslöv ut hihi.

Må väl!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar