söndag 8 juli 2012

En skön helg i huset...

I fredags bar det av till huset i Blentarp för en lugn och stressfri helg..!
Tyvärr började jag få känning av magkatarr tidigare i veckan och har inte mått så bra pga det :-(
Massa plugg året som gått plus ganska stressigt på jobb senaste tiden har väl gjort sitt till så kroppen börjar säga ifrån nu....
Känns tack och lov mycket bättre nu efter några lugna dagar, så nu hoppas jag att jag kan stå ut 5 dagar till på jobb...
Sen ska här vilas i 3 veckor!!!!!! ;-))

Pojkarna har såklart också tyckt det har vart skönt att vara i huset.
Härligt ju att springa i trädgården :-))
Dessutom har jag och Meeko hunnit med att träna lite agility också i det fina vädret hihi.
Det går verkligen framåt, så spännande :-)

Någon som ligger och njuter under cypresserna :-)

Hej!! :-p

Va??!! Kommer där nån??

Fiina pojkar :-))

Mmmmmm, va gräset luktar gott!

En till som ligger och njuter ;-)

Härligt att få ligga ute!
Nu så blir det lite kalas!
Mormor fyller år idag så jag och husse ska ut och fira henne :-)
Ja,ja mamma, jag veeet att det inte var dig vi skulle fira utan oss och förlovningen, men liiite ska vi fira dig också ;-))

Må väl!

2 kommentarer:

  1. Tack för att ni kom. Det blev en härlig dag tillsammans. Kram till er alla

    SvaraRadera
  2. såg riktigt mysigt ut att ligga där under det gröna, nästan som en egen koja =)

    SvaraRadera