tisdag 5 juli 2011

Semester!!

Usch, nu har vi vart sådär dåliga igen på att uppdatera vår blogg :-/
Men vi har haft full rulle mest hela tiden faktiskt, både jag och matte...
Förra veckan började matte sin semester :-)
Så mycket av tiden nu spenderar vi i skogarna i Blentarp hos Tobias. Och gissa om det är kul!!
En stooor tomt att springa runder på och busa och leka med Ramses :-))
Dessutom gott om plats för matte att träna lydnad med mig :-)
Nu under sommaren har vi ju inga kurser så vi tränar själv jag och matte.
Om jag får säga det själv så börjar jag bli riktigt duktig på apporteringen :-) Jag klarar nu av att sitta i fotposition, få apportkommando, ta apporten och hålla den i minst 5 sekunder och sen släppa den på mattes begäran :-) Utan tugg dessutom!
Stolt vovve och matte hihi.

Nä, nu är det dags att njuta av lite bus i trädgården igen tror jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar