lördag 27 maj 2017

Tidig födelsedagspresent....

När vi var på utställningen i söndags passade jag på att hämta två leksaker från Bamses Bollar som fanns på plats för försäljning. Hade ropat in två stycken Bottle Buddies från deras lagerutförsäljning några dagar tidigare, med tanken att de skulle passa perfekt som födelsedagspresenter åt killarna nu när Meeko fyller år i början av juni...
När jag hämtade dem fick jag dem i en papperspåse...
Väl hemma tänkte jag att jag lite diskret skulle packa upp dem och gömma undan dem i garderoben fram tills det var dags för födelsedag...

Nu är det ju så att vi har två väldigt nyfikna pojkar och framförallt den ena (kan eventuellt röra sig om en tossig, röd aussie....) är värre än en unge när det gäller leksaker, och han har en utmärkt förmåga att lukta sig till när det kommer in nya leksaker i huset...
Så vid ett obevakat ögonblick blev papperspåsen överfallen av två hundhuvud som tryckte sig ner i den...!
Detta följdes sedan av en hiskligt massa pipande....!

Så det var bara till att ge pojkarna en för tidig, icke inslagen (till Ramses förtjusning) födelsedagspresent...! :-)



Båda två väldigt nöjda och glada över sina nya leksaker....
Som vanligt slutar det dock alltid med att båda leksakerna till slut hamnar hos en viss lillebror....



Såhär trött blir man, till slut, efter en dag på utställning följt av lek hemma :-)

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar