tisdag 9 augusti 2016

Semester i Gryt!

Just nu njuter vi av semester här hemma.
Förrförra tisdagen packade matte och husse bilen full och sen åkte vi upp till hussefar och hussemor i Gryt :-)
Vi stannade där uppe lite mer än en vecka.
Precis som vanligt hade vi det jättemysigt!
Även vår kompis Olle var på plats i skärgården i år!
Olle är grannhunden till hussefar och hussemor och han är jätterolig att leka med.


Storebror njuter av att få hålla till utomhus större delen av dagen när vi är i Gryt :-)

Jag också såklart, men jag vill helst hålla mig lite mer aktiv än vad brorsan vill ;-)

Mys på bryggan!

Ramses har stenkoll i båten när husse och hussefar kom tillbaka med nätet med flundror!

Jag ville helst springa fram och tillbaka på bryggan :-)

Dags för båtfärd!
Det är jag som håller koll på vart vi åker!

Man måste ha koll framåt i båten :-)

Storebror hjälper också till :-)

Var en del folk som vinkade till oss där vi stod i båten :-)

Det gäller att hålla koll på alla sidorna!

Vinden i rumpan :-D

Söta brorsan!

Ramses luftar magen och jag luftar rumpan :-)

Vi ser land!

Jag håller full koll så att vi lägger till ordentligt!

Skönt att få springa lite fritt också!

Storebror i full språng!!

Vad säger du brorsan?
Ska vi busa lite??

Kan vi väl :-)

Kompisen Olle fick också vara med och busa :-)

Tjoohoooo!!!

Ser ni mig??? :-)

Hjäälp, brorsan knappar in på mig!!

Storebror käftar med mig.......

....och jag käftar tillbaka :-)

Matte säger att denna bilden definierar "tossig aussie"!
Fattar inte vad hon menar...?
Nu är vi hemma i Tågarp igen och ska njuta av semester i nästan 2 veckor till :-)

Woof woof!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar