söndag 31 juli 2016

Storshopping!

För några veckor sedan hade vårt favoritställe att köpa hundleksaker hos en liten lagerutförsäljning.
Jag passade naturligt vis på att åka dit och shoppa lite :-)
Allt på plats såldes till reapris eller rabatterat pris, så passade på att köpa på oss lite diverse leksaker inför kommande jular och födelsedagar :-)
Det blev en liten påse med leksaker kan jag säga...

Hade med mig en "liten" påse leksaker hem....

Hela gänget som fick följa med hem :-)
En mjukis-aussie (såklart haha), ett nytt hide-a-house i form av hundkoja med vovvar i,
en ny tough guy, en papegoja, en bläckfisk och en bottle buddie :-)

Framförallt Meeko märkte direkt jag kom hem att det inte var någon
vanlig påse jag kom hem med, och blev helt tossig :-)
Så det fick bli att pojkarna fick dessa två leksaker att leka med direkt..
Resten sparas till födelsedagar och julafton :-)

Ramses uppskattade papegojan!
Massor med roligt ljud plus väldigt greppvänlig :-)

Meeko fattade tycke för bottle buddien!
En mjukis som man stoppar in en PET-flaska i och när man sen biter
i den får man det knastrande ljuset från PET-flaskan.
Att demolera och jaga PET-flaskor är för övrigt en av
Meeko's  favorit-sysselsättningar :-)




Två nöjda och glada pojkar :-)

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar