torsdag 5 juni 2014

En fullspäckad vecka!

Den senaste veckan har det verkligen vart full rulle!
Och inte är det slut än :-)
Helgen som gick har vi haft besök av hussefar och hussemor!
Alltid lika roligt när dem kommer ner på besök så vi har extra många att busa med :-)
I måndags fick både jag och Ramses bada..!
Inget kul alls, men matte, husse, hussefar och hussemor tyckte vi blev jättefina..!
Rena och vita och luktade väldigt gott sa dem....
Fattar inte vad det skulle vara bra för.... Vi var ju redan fina och snygga :-)

I tisdags var jag med matte och jobbade, men attans så varm jag var under eftermiddagen....
Matte sa att det nog är dags för mig att ha lite fler hemmadagar från jobb nu när det börjar bli så varmt och kvavt på jobb....
Då får jag hålla Ramses sällskap istället :-)

Imorgon är det dags för en ny tävling!!!
Vi ska iväg till Hörby för en ny rallytävling i den avancerade klassen :-)
Ska bli riktigt kul och spännande :-)

Sen blir det kalas i dagarna två :-)
På lördag fyller jag 4 år!!!
Matte och husse har lovat att vi ska få presenter :-)
Sen på söndag ska vi hem till morfar och fira honom, han fyller år på måndag :-)

Nu ska vi mysa i soffan!
Håll tummarna för att matte sköter sig imorgon på tävlingen! ;-)

Woof woof!

2 kommentarer:

  1. Haha jag blir lite full i skratt när jag läser. Suck dessa pojkar!!!!
    Bra val att bryta. Och vad bra att du fick gå klart banan som träning. Vem dömde?
    Ni tar det nästa gång!!!
    Grattis i förskott! Men är det inte 5 år meeko fyller?

    kram elisabeth o mio

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var Monique Wrambeck som dömde.
      Hihi, nä det är 4 år hans kull fyller :-)
      Dem är födda 2010 :-)

      Kramar

      Radera