tisdag 1 april 2014

Våren är här :-)

Våren har äntligen kommit!
Förhoppningsvis slipper vi mer snö och kan framöver fortsätta njuta av varma, underbara dagar :-)
Vi har haft en helt underbar helg med härligt väder!
Det är inte bara husse och matte som njuter utan Ramses och Meeko också i allra högsta drag :-)
"Äntligen kan man få spendera större delen av dagen med dörren öppen och kunna få springa som man vill ut på tomten" gissar jag att pojkarna tänker ;-)
Alla vårblommor börjar frodas i trädgården och häromdagen tog jag lite mysiga vårbilder på pojkarna :-)
 






Vi hoppas på en lika härlig och underbara vecka!
Trevlig 1 april alla!

Må väl!

2 kommentarer:

  1. Finaste pojkarna!!!!

    SvaraRadera
  2. Oj vilka fina killar du har! Hittade din blogg när jag sökte på Australian shepherd viktkurva då jag blev nyfiken på om min egna aussie väger "som han ska"

    SvaraRadera