måndag 5 november 2012

Äntligen lite ordentlig träning!

Igår fick matte äntligen tummarna loss att åka iväg och träna lite på klubben!
Det var ett bra tag sen sist vi (matte...) hade tiden och orken till att sticka upp till klubben i Råå och köra ett träningspass.....
Men nu var jag ledig både lördag och söndag så kände minsann att det var på tiden att jag och Meeko åkte och körde ett ordentligt träningspass :-))

Det gick riktigt bra! :-)
Vi körde igång med lite agilityträning....
Det blev lite kontaktfältsträning på balansbommen, slalomträning samt lite hoppkombinationsträning.
Över förväntan alltihopa :-)

Sen körde vi lite rallyträning!
Vi tränade på lite allt möjligt från nybörjarklassen :-)
Och jag måste säga att det verkligen märktes skillnad från när vi tränat hemma....
Kändes som det gick väldigt bra....
Så pass så att jag faktiskt beslutade om att vi ska ge oss på att börja tävla lite nu :-)
Även om vi inte får höjdarpoäng i början så blir det bra erfarenhet för oss båda att komma ut och känna på hur det är att tävla... :-)

Vi körde hem nöjda och glada :-)
Jag kände mig nöjd och glad över att vi äntligen fick till ett ordentligt träningspass, och att det gick bra :-)
Meeko kände sig nog nöjd och glad över att få jobbat lite ;-)

Må väl!


1 kommentar:

  1. Åh vad roligt!!! GO FOR IT!!!!
    Betyder det att ni kommer till Hörby? hade varit roligt att se er!!!
    Kram

    SvaraRadera