fredag 25 maj 2012

Slutprov del 1 avklarad

Jaha, då var den allmänna delen av våra slutprov avklarat...
Är den delen jag känt mig mest nervös över eftersom den verkligen kunde innehålla VAD SOM HELST förutom anatomin.....
Så riktigt skönt att den är över..!
Skrev i nästan 3 timmar.... 8 sidor, 83 frågor.....
Kände mig faktiskt vid ganska gott mod när jag körde hemåt... Det mesta kändes som om jag kunde, hade inga svårigheter att svara på det mesta och svaren kändes bra.
Förutom en fråga om vad BARF stod för då jag fick hjärnsläpp och skrev Animaliskt istället för Anpassad.... Något jag kom på efter jag lämnat in provet och kom ut till bilen... *suck*
Plus två frågor om kommunikation och vad vissa specifika signaler hette.... Just det var ett ämne jag valt att inte lägga någon större fokus på....
Men 3 frågor av 83 känns väl ändå helt okej att ha kört på....
Förhoppningsvis har jag rätt på dem andra :-p

Imorgon väntar anatomidelen på morgonen och kl 13.00 är det dags för mig att göra den praktiska delen av provet... Får vi se vad det är för praktikhund jag får.... :-S
Förhoppningsvis går det som en dans :-)

Det är ett trött huvud som sitter och bloggar just nu... Tar tydligen väldigt på krafterna att skriva prov :-)
Har dessutom en trött husse här hemma som just nu powernappar lite på sängen....
Har världens underbaraste sambo/fästman som ställt upp enormt mycket för mig den sista tiden och dragit ett tungt lass för att jag skulle kunna få plugga och för att stötta mig, så inte konstigt han också är trött :-)
Tack min älskling! Du är underbar!!!!

Nu blir det snart sängen!
Kommer nog drömma om muskler, skelett och ligament inatt hihi.
Och om allt går som det ska imorgon kan vi öppna en flaska bubbel på kvällen när jag kommer hem :-)
God natt!!

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar