lördag 1 oktober 2011

Aussiekaffe :-)

I tisdags var jag och Tobbe på ett besök i Mörarp hos mina underbara uppfödare!
De har snällt nog lånat ut sin Cleo till mig som praktikhund för hundfysioterapi så det ar behandlingstillfälle ett som nalkades :-)
Till på köpet fick man ju då äntligen träffa lilla Chily, en helt fantastiskt söt liten dunboll hihi.
Och så lite kaffe på det ;-)
Cleo var jätteduktig och verkade tycka det var mysigt med lite massage :-)
Innan vi skulle köra hem kom Jeanette med en fin present till mig :-)
På valpträffen vann jag och Tobbe, tillsammans med Nina och Morgan, en liten tipspromenad och priset för det hade äntligen anlänt hihi.
Världens sötaste kaffemugg!!!
Min nya favvokaffemugg till morgonkaffet hemma numera :-p


Stort tack Kent och Jeanette!
Och tusen tack för utlånandet av praktikhund :-)


Såhär snygg och gullig mugg får jag numer njuta av kaffe i :-)

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar