tisdag 7 juni 2011

Dags att fira; Meeko 1 år!!!!



Idag är inte som vilken annan dag som helst....
Det är nämligen min födelsedag idag!!! :-))
Den 7 juni för hela ett år sen så föddes jag som en sista, oväntad liten överraskning :-)
Jag är ju faktiskt ensam röd i kullen och det hade dem inte riktigt väntat sig hihi.

Matte säger att det här året har gått så fort så fort....
Och att jag har blivit en stor, fin och väldigt vacker kille :-)

Såklart har jag redan fått lite presenter!!!
Har fått en av matte, och ska tydligen få fler innan dagen är slut :-D
Sen har mormor varit här och hon hade också med presenter till mig!!
Det är roligt att fylla år hihi.



Första presenten fick jag av matte!

Hmmm, vad kan detta vara??


Sniff, det luktar väldigt gott i alla fall.......


ÅHHHH, en tjurmuskel!!


Mmmmmm, dem är ju bara SÅÅÅ smaskens!!!


Fick hela TVÅ ben av mormor!!
Hmmm, vart ska jag nu gömma dessa måntro...?


Tack mormor!


Hittills en mycket rolig och bra födelsedag :-)
Och dagen är inte ens slut ännu :-)))

Wooof från 1-åringen :-)

5 kommentarer:

  1. GRATTIS IGEN TILL VÄRLDENS SÖTASTE MEEKO PÅ 1 ÅRSDAGEN SÄGER STOLT MORMOR. OCH GRATTIS TILL ALLA SÖTA SYSKON. HÄLSNINGAR OCKSÅ TILL JEANETTE O KENT SOM ÄR BÄSTA TÄNKBARA UPPFÖDARE. NI ÄR HELT FANTASTISKA!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis igen "brorsan" !!!
    Jag va ju faktiskt först med att säga grattis till dig imorse.. ;)
    Jag förstår att du tyckte det var lite dålig stil av min husse att inte fixat ngn present till dig.... Men jag ska se till att han kompenserar det när vi träffas igen...
    Wooof Wooof

    SvaraRadera
  3. Tack "brorsan"! :-)
    Hehe, det va tillräcklig födelsedagspresent att din husse kelade med mig imorse och att jag fick pussa honom :-)

    Ses snart "brorsan" :-)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis "halvlillebror". OJ vad tiden går fort! Tycker det var som igår vi var och kikade när valparna var små hihi!!!

    Kram elisabeth, Björn, merlin o mio

    SvaraRadera