lördag 31 juli 2010

Hugaligen....

...vilken natt!
Vad tänkte matte egentligen på när hon trodde jag skulle kunna sova sådär första natten helt utan min vovvemamma och syskon??!
Skoja eller...!
Matte visade mig en sovplats som hade kanter och en massa mjukt i... DÄR tyckte hon jag skulle ligga...?! Medans hon själv skulle lägga sig i en GIGANTISK sovplats!!!
I think not!
Självklart tyckte jag att även jag skulle kunna få plats där uppe hos henne... Gjorde till och med några tappra försök att kliva upp där, samtidigt som jag gnällde lite, men nähä...
-"Jag vill inte att du hoppar ner själv sen, du är fortfarande för liten..." säger hon...!
Bah!!
Då tar jag väl UNDER hennes sovplats då tyckte jag, men nähej det skulle man tydligen inte heller det....
I ren protest gick jag ut och la mig i hallen istället, trots mattes försök att ha handen nere i den där minisovplatsen...

Jag sov faktiskt mer eller mindre (såg till att gnälla lite med jämna mellanrum, så att matte inte skulle få sova helt ordentligt hehe..) till kl 4 men sen tyckte jag banne mig nog det fick räcka med sömn!
Matte såg inte alltför pigg ut när jag körde upp henne för en kissrunda, sen va jag ju pigg så då skulle här busas!
Nu vankas här frukost så passar på att ta en liten tupplur sålänge!


Har hittat en ny favoritleksak!

Zzzzzzzz!


Woof!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar